Często zadawane pytania

Często zadają Państwo następujące pytania, dlatego przedstawiamy listę pytań wraz z odpowiedziami:

  1. Czy jest możliwość zamówienia jarmilek większych niż rozmiar 42/8?
  2. Czystnieje możliwość przyspieszenia dostawy?
  3. Czy istnieje możliwość uzyskania rabatu przy większych zamówieniach?
  4. Czy istnieje możliwość współpracy z czeszki.pl?
  5. Jak dobrać odpowiedni rozmiar?
  6. Ile kosztuje dostawa?
  7. Jakie są sposoby płatności?
  8. Czy istnieje możliwość zwrotu towaru?



  1. Czy jest możliwość zamówienia jarmilek większych niż rozmiar 42/8?

    Niestety nie. Większe jarmilki w ogóle nie są produkowane i nawet nie jest to w planach.

  2. Czy istnieje możliwość przyspieszenia dostawy?

    Towar wysyłany jest zazwyczaj w przewidzianym terminie dostawy. Jeśli bardzo zależy Ci na czasie, w niektórych przypadkach istnieje możliwość przyspieszenia wysyłki. W takim przypadku zachęcamy do skorzystania z formularza kontaktowego lub notatki do zamówienia (nie zapomnij podać interesującego Cię rozmiaru, koloru i ilości sztuk). W przypadku, gdy sytuacja spowoduje konieczność wysłania towaru „z dostawą w ciągu 24 godzin”, za tę pilną dostawę może zostać naliczona dodatkowa opłata. Zawsze po wcześniejszym uzgodnieniu z klientem.

  3. Czy istnieje możliwość uzyskania rabatu przy większych zamówieniach?

    Jeśli interesuje Cię znacznie większa ilość towaru (zespoły mażoretek itp.), możesz uzyskać rabat cenowy. W takim przypadku cena ustalana jest indywidualnie w zależności od wielkości zamówienia (około 11 par i więcej). Zachęcamy do złożenia zapytania poprzez formularz kontaktowy.

  4. Czy istnieje możliwość współpracy z czeszki.pl?

    Tak, oczywiście. Jeśli jesteś zainteresowany, z przyjemnością zaoferujemy Ci rabat na towar w zamian za jakąś formę prezentacji (na przykład udział jarmilek w wydarzeniu publicznym z promocją nazwy "cvicky.cz"). Istnieje możliwość uzgodnienia innych form współpracy.

  5. Jak dobrać odpowiedni rozmiar?

    Postępuj zgodnie z poniższym przykładem:

    1. Na podłodze umieść miarkę lub linijkę tak, aby jej początek znajdował się u podstawy pionowej ściany (meble, ściana).
      krok 1
    2. Stań na mierniku tak, aby pięta opierała się o pionową powierzchnię.
      krok 2
    3. Przy czubku palców odczytaj długość stopy (tutaj ok. 25,7cm = 257mm).
      krok 3
    4. Wybierz rozmiar, tak aby wartość w polu "mondopoint" (długość stopy w mm) odpowiadała zmierzonej wartości powiększonej o ok 3-5mm. W przykładzie zmierzyliśmy więc 257mm, dodajemy naddatek 3mm i wybieramy rozmiar 260mm, czyli 27 numeracji metrycznej. Zachęcamy do korzystania z tabel do konwersji między systemami.
      krok 4
    5. Dokończ zamówienie i już możesz radośnie czekać na tenisówki.
      krok 5
  6. Ile kosztuje dostawa?

    Cena wysyłki uzależniona jest od wybranej formy płatności i kraju docelowego. Przegląd poszczególnych opcji znajduje się w poniższej tabeli:


    Kraj docelowySposób transportuCena
    CZOsobně - LiberecBezpłatnie
    CZZásilkovna - na adresu104 Kč
    CZZásilkovna Z-Point68 Kč
    SKZásielkovňa - na adresu6,0 €
    SKZásielkovňa Z-Point3,9 €
    PLPrzesyłkownia - na adres24,20 zł
    PLPrzesyłkownia Z-Point17,40 zł
    HUCourier - home delivery6,1 €
    DECourier - home delivery7,2 €
    ATCourier - home delivery7,7 €
    ROCourier - home delivery6,7 €
    BGCourier - home delivery8,2 €
    FRCourier - home delivery13,3 €
    HRCourier - home delivery7,2 €
    BECourier - home delivery12,8 €
  7. Jakie są możliwości płatności?

    • przelewem bankowym
    • kartą płatniczą online
      • Dostawca bramki płatniczej: ComGate Payments, a.s.
      • Reklamacje i pytania dotyczące płatności:
        ComGate Payments, a.s.
        Gočárova třída 1754 / 48b
        Hradec Králové
        Czech Republic
        E-mail: platby-podpora@comgate.cz
        Tel: +420 228 224 267

  8. Czy istnieje możliwość zwrotu towaru?

    Tak, jeśli tenisówki nie noszą śladów użytkowania i masz jakikolwiek powód do ich zwrotu (zły rozmiar, kolor...), po prostu poinformuj nas e-mailem i odeślij towar. Następnie Twoje jarmilki zostaną wymienione lub suma za towar zostanie zwrócona.